Friday 15 March 2013

Korea Aku Datang Lagi Part 1




Korea aku datang lagi......dah 3 minggu balik dari korea tapi tak sempat nak update blog. banyak kerja tertangguh masa g korea aritu belum settle lagi. ni baru lah ada masa sikit nak berblog...sebenarnya mood malas still teringat korea lagi huhuhuhuh.....

ok back to our topic today..

kali ini aku dtg lagi korea untuk kali kedua..tp kali ini lagi special sebab aku bawa my lovely wife and my 2 cute kid to korea bersama-sama....sungguh mencabar nih...

ok kitaorg dari jb..terpaksalah naik flight ke JB-Lcct ....kalu duk kl da jimat...nak naik keta rasa malas pulak penat nk drive 3 jam....ok kitaorg bertolak dr JB-lcct pkul 12 tghari da sampai dlm 1.00 ptg....


sampai jer lcct g cari lunch dulu...lapar ....da siap makan-makan kitaorg g la check in ke tunehotel. sebenarnya kitaorg da booking hotel (bole baca part ini untuk tahu lebih lanjut). naik van khas ke tunehotel...bayar rm1 jer seorang..bukan jauhnya...tapi bw beg berat terpaksa naik van lagipun bawa budak budak....

sampai jer check in...masuk masuk..fuhh...wat the hellllll

kecik nak mampus bilik nya..bayar dalam rm150 rasa tak berbaloi pun.....tp nak buat macam mana..terpaksa laa..sbb fligth lcct-seoul pkul 1pagiiiiiiiiii (sbb tiket murah punya pasal)
sesat nafas masuk bilik ni..nak solat pun tak muat....aku cadangkan korang jgn lah booking hoteltune lagi....ni rasanya last and last aku duk tunehotel nih.........

petang sampai pkul 6 ptg kita org tido jer...sbb bilik kecik sgt tak tahu nk buat apa...
lps tu siap2 nak g mkn dinner kt lcct.....lapo perut


pkul 10 mlm kita org gerak dari tunehotel ke lcct....da lepas check in dapat boarding tiket terus jer masuk ...
lpk situ sampai pkul 1 pagi...ramai jugak org pkul 1pagi nihhhh...
sampai anak2 aku tertido sambil menunggu kapal terbang sampai.....

tempat pkul 12.45 am..da leh masuk kapal terbang...time ni rasa ngatuk jer.....
meti terus tido dpt kapal nati huhuuhu..................

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZzzzzzzzzzzZzzzZZZzzzzzz

tepat pukul 8.00 pagi korea..kita org pun sampai di Seoul.............fuh sejuknya....suhu sekarang 2-5 oC......


sambungan part 2..........

1 comments:

  1. KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
    dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
    beri 4 angka [5398] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
    dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
    ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
    allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
    kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
    sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-321-606-847)))
    insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.

    ReplyDelete

Iklan Busuk